Det är inte konstigt att det sprids en massa rykten om en så pass gammal produkt som Coca-Cola, särskilt inte då företaget självt insett värdet av detta! Genom att "hemligstämpla" receptet till och med bland sina egna anställda och låtsas som om endast två personer känner till varsin halva ingredienslistan var har drycken byggt upp sina egna legender. Just denna legend sägs ha kommits på av Ernest Woodruff, företagets chef under början av 1900-telet. Han föddes 23 maj 1863 i Columbus, Georgia, USA. Rätt svar: ma (53,33 bonuspoäng)
The importance of being ernest?
It is not particularly strange that a century-old product like Coca-Cola is surrounded by a lot of rumours, especially not when the company itself has realized the marketing value of such stunts! By classifying the recipe "top secret" even among its own employees and pretend that only two people know half of the ingredients each, the soft drink has supported its own set of legends. This legend is attributed to Ernest Woodruff, the CEO of the company in the beginning of the 20th Century. He was born in Columbus, Georgia, May 23, 1863. Correct answer: Ma (or May) (53.33 bonus points)
Sunday 17 February 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment